Stressig dag på jobbet!

Ja det kan man ju lugnt säga att det har varit, men det har varit kul också, hade man inte sina roliga arbetskamrater så hade det inte vart lika kul :P
Men iaf, mitt då jag var som tröttast i huvudet så skriver Sandra och frågar vad jag ska göra, jag svara att jag inte hade några planer. Då fråga hon om jag ville komma hem till dom på fredagsmys, och självklart så ville jag det :) Alltid lika skönt och komma hem till Sandra och Kevin. Så det fick mig att få min ork tillbaka och klara av resten av kvällen på jobbet med ett glatt leénde på läpparna :)
Efter att jag slutade så gick jag på Hemköp och köpte lite lösgodis och Marsglassar som jag tog med mig hem dit, och när jag kom dit så möttes jag av detta:)



Dock så var det mörkare i rummet så mysfaktorn var högre än på bilden, kameran ljusar upp bilden, men gud så underbart det var att sätta sig ner och äta Kevins hemmagjorda pizzor :) I  morgon är det min tur att bjuda på middag, då blir det hemmagjord lasagne och sedan blåbärspaj till efterrätt :) Sen på kvällen så ska vi se en film och äta lite smågodis :)
På lunchen idag så gick jag på stan, och jag hittade en SUPERSNYGG hösttröja från Diesel, dyr var den, men värd varenda krona :)



Även att strålkastarna i mitt tak får mig att se flint ut, men det är jag INTE :P Inte än iaf, man börjar ju som bli lite upp åt åren nu, så det kommer kanske snart :)
Jag funderar fortfarande på om jag ska spara ut håret, kan fasiken inte bästamma mig, vad tycker ni?

Utan:


Eller med:


Det är som lite svårt att bestämma sig, men men, det löser sig nog.. Nu så ska jag ta och hoppa i säng, återkommer mer under morgondagen :)
God natt på eller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se