Så trött...

Jag kunde fan inte sova i natt, och jag var inte ensam om det, MÅNGA har haft sömnproblem i natt. Så idag har mitt humör varierat, efter en timmes sömn så har jag ena stunden varit jätteglad, andra stunden har jag vart sur, tredje stunden ville jag bara grina, fjärde stunden så grina jag av utmattning, 3 ggr har jag fått gått in på toa på jobbet idag.
Så efter denna dag så kände jag att jag behövde lycka, lycka som bara en person kan ge mig, nämligen den underbaraste ungen i världen, Edwin :D åkte dit och busade gärnet med honom, vart så lycklig av att höra honom skratta, även om det inte är min unge så är det min bästa kompis unge, och jag kan inte säga annat än att jag verkligen älskar den lilla krabaten :)
Så nu sitter ja med lite egentid hemma, det är ett måste för mig varje kväll innan jag kan sova, så jag tror det blir tv och lite godis snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se