Lördag...

Nu har jag precis stigit upp, eller jag vaknade i morse av att resten av huset hade klivit upp och höll på att utföra sina morgonrutiner, jag bara låg och mös över att höra att det fanns folk i huset, sedan somnade jag om en timme till.
Sen vaknade jag och sedan dess har jag legat och kollat på tv och myst i sängen :D
Mamma skickade precis sms och frågade om jag ville äta där, men jaaaaa :P självklart, så snart ska jag duscha och ta på mig min.....ONEPIECE..
Det är min bästa gåbortdräkt nu :P kommer att ha den överallt förutom på jobbet, där har vi en klädpolicy, och onepiece ingår inte i denna tyvärr ;P
Aja, hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se