En helt vanlig dag på bergsgatan..

I dag har jag vet ledig, fattar ni vad skönt det har varit. Sov till klockan 10:30, kanske inte är sååååå länge, men det var sovmorgon iaf. Klev upp och hoppade i min onepiece och gick ut och rökte, då kom Kevin ut och viskade att vi skulle åka och hämta Daniella vid tågstationen, han och Daniella hade planera en överaskning åt sandra så dom har sagt att hon skulle komma på tisdag, men i själva verket så kom hon redan idag. Snacka om att Sandra vart glad, jag med för den delen, Daniella är en mycket trevlig person.
Så efter det så for vi ner på stan hela bunten, och vet ni vad? Jag har ÄNTLIGEN hittat en ny vinterjacka, till ett bra pris dessutom, dom hade 50-70% rea på Carlings, och eftersom att Kevin hade köpt sin snygga jacka där så gav jag de affären en chans, och när vi kom in så bara hängde den där. Kollade prislappen och såg 1600, men sen kom jag ju på att det var rea, vet inte vad hon gjorde hon i kassan, men hon drog av för mkt så jag betalade 450 kronor för den, så jag betalade fort som fan och sprang därifrån :P
Sen for vi på Citygross och handlade saker till dagens middag, vart en utsökt köttfärssås som kevin kockade ihop som vi avnjöt med spagetti.
Nu sitter jag och väntar på Elle som snart kommer och hämtar mig, då ska vi fara på donken och dricka lite kaffe och surra lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se