Åh herregud...

Idag sov jag länge, vaknade kring 14:00 och kunden inte tro mina ögon då jag kollade på klockan, men sen insåg jag att om jag inte vaknat förrän nu, ja då ville nog kroppen ha denna sömn.
Så jag klev upp, gick ut och rökte, SATAN vad rökfull jag blev, detta händer typ aldrig, men idag gjorde de det, vinglade in och la mig på sängen, kunde inte stå :D haha, tur det la sig efter ett par minuter...
Sen idag har jag bara tagit det lugnt, var nyss och solade, var så skönt att ligga där och njuta, så nu är jag alldeles varm i kroppen, vilket är jätteskönt..
Nu ska jag tvätta lite innan jag ska hämta Wictoria och Pontus vid tåget.. Återkommer kanske lite senare, känner att jag börjar får tillbaka blogglusten igen nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se