Shoppingtur..

Trots att jag var på gränsen till för full i natt så tog jag mig ändå upp i tid idag, klev upp kl 11 och gjorde mig i ordning för en shoppingtur med Malle.
Vi gick igenom hela Birsta City, Ikea och skopunkten. Vart mest massa småsaker, inget till kryssningen som vi hade tänkt, eller ja, Malle kom över ett par så sjukt snygga skor, eller alla tre var snygga, men ena paret hade typ 12 cm klack, kommer att bli ashett :D
Nu är jag iaf hemma och har precis gjort en grekisk sallad som jag strax ska sätta tänderna i, sedan ska jag bara ligga och lata mig heeeeeeela kvällen :D
VAd har ni andra gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Malin

hur snyggt som helst jag är nöjd!

2011-02-27 @ 17:43:27
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Postat av: Anonym

lol

2011-02-28 @ 00:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se