Lyckad kväll...

Dagen i går började med att jag for och hämtade upp Christoffer vid bussen, sedan for vi på stan för lite shopping, fast det vart mest shopping för mig, för jag hittade hela tiden saker som jag anser att jag behövde, fast jaja, hälften var nog bara bra att ha saker, men ändå :D
Sedan käkade vi pizza, det var lättsammast så, sen hade ju ingen av oss ätit, så det hade ju vart dumt att dricka på fastande mage :D
Sedan for vi hem till mig, jag färgade håret på honom och gjorde ansiktsmask på mig själv, var vääääldigt välbehövligt kan jag säga, så skönt att man har fått lön så man kan köpa alla skönhetsprodukter som var tot obefintliga hemma hos mig, men nu så är man snygg igen ;)
Efter allt fixande och grundande med alkohol så gick vi ner på stan. Det roliga är att på vägen ner så prata vi om när bankomaten tog Christoffers kort i sommras, och vad tror ni händer då han ska ta ut pengar igår? Jo det står tekniskt fel, går ej att mata ut ditt kort, haha, så jävla typiskt.. Aja, men han fick ju låna av mig iaf, så det löste sig :)
Sedan gick vi på Amadeus, tog en drink och surrade lite med Emily, sedan vidare till Svenssons, träffade en hel del folk som man känner vilket var jävligt skoj, så där vart vi kvar resten av kvällen :) Vi tog sedan en taxi hem och beställde pizza hem till dörren, dock så var det bara jag som grisa i mig min, Christoffer somnade i från sin :D
NU ska jag krypa ner i soffan, återkommer kanske senare..
.
Tog en evighet att välja skor igår, men jag kom fram till att jag ville ha Conversen, Tack malin för att du hjälpte :D


Gårdagens nyinköpta outfit:


Dessa gör JÄVLIGT ont att dra bort, men ACK så bra dom är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se