ÄNTLIGEN!!!

Nu är jag äntligen klar med flytten, allt är ihopskruvat osv. Men nu när jag har fått upp allt jag har köpt så ser jag vad som saknas, så det lilla extra som jag inte har ska inhandlas vid lön, tänkte dra en sväng på Ikea då :D Kommer att bli så j***a bra då det är klart.
Så nu värker både armar, ben och rygg efter allt bärande och skruvande, tur jag ska få massage på jobbet idag, och akupunktur.
Kommer iaf slänga ut lite bilder, men det blir inte förrän allt är helt klart :)
Nu ska jag iaf jobba lite :D

Återkommer senare

Kommentarer
Postat av: Malin

weeee jag ska inspektera ikväll :D

2011-02-08 @ 14:47:31
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se