Tiden innan jag gay..

Får många gånger förfrågningar om jag alltid vart gay, bla annat fick jag en kommentar idag av en tjej jag faktiskt var förlovad med 2004, under den perioden måste jag tyvärr medge att jag var bi redan då, försökte kanske leva i förnekelse, efter ett tag insåg jag att jag var gay men fick det liksom inte ur mig. Började istället att beté mig kallt emot henne ist, för då visste jag att allt skulle ta slut efter ett tag, men med närmare eftertanke så tror jag fan att det var denna tjej som gjorde mig gay.. Sorry J, men det var fan det.... 

Självklart har det funnits en tid då jag enbart låg med tjejer, fast innerst inne så tände jag delvis på killar redan då, men det var liksom inget jag tänkte så mycket på.
I övrigt så finns det liksom inte så mycket att säga om min läggning, det finns liksom ingen förklaring som varför jag vart gay liksom, ja förutom den tjejen då, men i övrig, jag vart som jag vart liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se