Ska man skratta eller gråta?

Jag det kan man ju fundera på, när jag vaknade i morse och kollade ut så ser jag att det regnar. Det jobbiga är att jag är världens dåligaste på framförhållning, jag har bara shorts med mig hit, och inte hinner jag hem och hämta jeans heller, så jag får gå i shorts trots att solen lyser med sin frånvaro :) Men som tur är så jobbar jag innomhus så det funkar ju iaf :)
Har precis varit ute med Tuvalie, kan ju säga att varken hon eller jag ville gå en längre promenad, har då aldrig sett en hund kissa så fort :) Då hon var klar så tvärvände hon och ville gå in, och det är jag mycket tacksam över :P Nu sitter jag och dricker kaffe men ska väl snart hoppa in i duschen och göra mig klar.
Både jag och Tuvalie säger:
- Kom tillbaaaaakaaa solen :D
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se