Vinnare i " presentera din blogg "

Hej alla som läser denna fina blogg, jag vann tävlingen av ''Presentera din blogg'' och ska därför skriva en presentation. :)
Så här får ni den, Jag heter Madeleine Swan, och har haft denna blogg i ungefär 3 månader, Kan rätt mycket om design och hjälper gärna folk med det jag kan.
På min blogg får ni läsa om skvaller, min vardag, lite mode, videobloggar, mitt liv överhuvudtaget. Men jag ska berätta lite om mig själv & mina intressen.
Jag är tolv år gammal, men det är inte särskilt många som tar mig som tolv, jag umgås bara med 13 åringar och uppåt. Är rätt mogen för min ålder om man säger så!
Mina största intressen är att sjunga eller musik överhuvudtaget, och att fotografera. Det är vad jag brinner för. Musik har jag hållt på med i 9 år, Så vet vad jag pratar om.
Vad mina vänner säger om mig är att jag är omtänksam, jag ställer upp och finns för mina nära och kära, hjälper gärna till med massor och är bra på att lyssna.
Vad jag gillar och inte gillar, jag gillar när folk behandlar en bra även för hur man ser ut, och när man bryr sig om andra och inte bara sig själv.
Jag gillar inte när folk sviker och ignorerar en om man bråkar, det är bättre att prata ut om det och bli sams. 
Min familj består av tre systrar och en mamma och en pappa, Två av mina systrar är inte mina biologiska, dom började med att komma till oss varanann helg för 11 år sedan, för vi var deras kontaktfamilj. Men nu kommer dom och går som dom vill, för dom är stora och kan ta hand om sig själva. Jag har rätt mycket familjeproblem också, bråkar med mina föräldrar rätt ofta men det fixar sig nog. Min biologiska syster vid namn Alexandra är svårt sjuk, hon har skolios (en ryggsjukdom) och bulimi..
Men aja, på min blogg kommer ni få läsa om intressanta saker, det är iallfall vad mina läsare tycker. :)
Jag har omkring 300 läsare på min blogg, men det är bara lite mindre en hälften som kommenterar, så följ min blogg via bloglovin och kommentera mycket, men läs mycket också!

Hoppas alla har det bra, Hejdå!

Min blogg hittar du här: maadeleineswan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se