Tvättstuga..

Japp, det är mitt roliga lördagsnöje denna helg, men kan man inte gå ut då man ska jobba, ja då kan man ju lika gärna göra lite nytta, som att tvätta tex, sedan måste jag ju dessutom tvätta alla mina sommarkläder, eller ja, inte alla, bara dom som jag ska ha med mig till Ibiza, men det är ju just det som är problemet, VAD ska jag ha med mig liksom?
Jag hatar att packa då man ska någonstans, man vet ju liksom inte vad man kan behöva ha med sig, jag vill liksom packa, packa om osv osv. Men det löser sig nog.
Middagen håller jag på att förbereda med, det blir ugnsstekta grönsaker med Lax, det kommer att bli väldigt gott, Och nyttigt med för den delen :P
Vill påminna om dessa tävlingar :D

http://jonastm.blogg.se/2011/april/trisslottstavlingen-dag-4.html

och

http://jonastm.blogg.se/2011/april/vill-du-presentera-din-blogg-1.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se