Skitväder..

Sitter och funderar på om det är någon idé att duscha innan man går till jobbet? man lär ju bli tvättad av detta väder iaf så. Funderar seriöst på att ringa en taxi, jag saknar ju både bil och paraply, men förhoppningsvis så har det lugna ner sig till jag ska gå om ca en timme, ja, hoppas kan man alltid.
Just nu får det faktiskt hellre snöa än regna, seriöst asså :)
Annars är det bara bra med mig, sovit som en gud i natt kan ja säga, tog inte många minuter innan jag somna i natt från det att jag la mig, men då hade jag ju nästan vart vaken i 24 timmar så det kan ju även ha med det att göra. Helt sjukt vad veckorna går, nu är det torsdag liksom, detta innebär ju att det snart är helg, GUD så jag längtar :D
Nu kollar ja på klockan o ser att ja lär skynda mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se