Måndag morgon..

Vaknade redan 07:15 i morse, men det finns ju inte en chans i världen att jag tänker kliva upp denna tiden, så jag bestämde mig för att somna om och vakna då larmet ringde, vilket jag gjorde, vilket jag även ångrar nu, för nu är jag svintrött, haha :P
Men å andra sidan så kommer jag bli pigg bara jag tar en dusch och en kopp kaffe, o sedan skiner solen ute för fulla muggar och det är verkligen varmt ute, så jävla underbart :D Har iaf haft en underbar helg med massa alkohol och onyttig mat, och som vanligt så är det dags att återgå till den strikta dieten, jag ska ju snart till Ibiza, då vill man ju liksom inte se ut som en blåval då man ska ligga o sola och visa sig e bar överkropp, hellre att man ser konturerna av revbenen vilket man gör på mig nu, men det är ju min åsikt och vill även tillägga att jag inte har nått emot dom som är lite större, upp till var och en hur man ser ut, huvudsaken är väl att man är nöjd med sig själv och mår bra :D
Nog tjatat om vikten, nu lär jag börja göra mig klar inför denna arbetsdag, återkommer lite senare :D Glöm inte att regga er på denna sida, tack vare mina tre gratis budgivningar så vann jag ett presentkort på Nelly.com värt 500 kronor, så nyttja dina gratisbud, varför inte liksom :D här kommer länken:
Lägsta bud auktioner. Bli medlem och få 3 bud gratis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se