Het dag...

Ja de kan man ju säga att det är, rena rama sommarvärmen i april liksom, halllååå, det här är fan inte normalt, men inte för att jag gnäller, jag har ju längtat efter sommaren, men den kunde allt ha väntat tills jag kom hem från ibiza, åker ju dit på onsdag, jag hade liksom hoppats på snöstorm då jag for :) haha :P
Jag och kevin tog en cykeltur till affären förrut, köpte lite mat och bingolotter, så nu har jag gjort en lasagne som står i ugnen och i kväll blir det bingolotto, en perfekt söndag med andra ord :)
I morgon åker jag hem, så då blir det ordnig på blogganet igen, känns som att jag vill inte spendera så mkt tid framför datorn då jag är här, då vill jag vara social :D
Nu ska jag duka, återkommer lite senare i kväll o meddelar om jag vann på bingolotto eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se