Hej sommar!

Japp, nu är det enligt mig sommar, i morse då jag gick till jobbet så tog jag INTE på mig vinterjackan, tog endast en tjockare tröja. Jag höll till min förvåning på att dö av värmeslag då jag gick till jobbet, GUD så varmt det är ute nu och ACK så skönt :D Det är ju helt j***a underbart, 13 grader i skuggan visade temometern då jag gick utanför dörren och i solen var det runt 20 :D
Så idag så är jag på mycket bra humör och när jag är det så flyger tiden iväg, jag tyckte nyss att jag kom till jobbet, men nu är det redan lunch :D
Tycker synd om Malin som sitter här och har sådan huvudvärk så hon sitter och masserar tinningarna, måste vara sjukt jobbigt :/ Jag hatar att ha ont i huvudet...
Nu ska jag springa ner och ta en cigg i det soliga vädret :D
Återkommer senare, tjing tjing :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se