Halvjobbig dag..

Uscha vad trött jag har varit idag, har haft småont i huvudet hela dagen med, inte allt roligt. Men som sagt, man får så lov att få det att fungera även om man inte mår tipp topp varje dag, man kan ju liksom inte var hemma från jobbet bara för att man råkar vara lite trött och har småont i huvudet, eller vad säger ni?
Men nu är jag hemma iaf, sitter just nu med världens största kopp kaffe och hoppas på att det kommer att bli bättre, vilket det förmodligen kommer att bli :D sedan har jag köpt lösgodis, så i kväll blir det inget:
Utan i kväll ska det frossas :D
Så nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja så man får hugga in på godisskålen :D tycker jag är värd det, jag vägde ju mig i går och såg att jag vägde betydligt mindre än vad jag trodde, så då kan jag lika gärna få unna mig lite :D
Nu ska jag krypa ner i soffan, återkommer lite senare :D Puss och kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se