Gud så slut jag är...

Men fan vad roligt vi har haft det.
Började med att vi kom ombord på båten klockan 17:15, tanken vad då att vi skulle duscha och byta om, men eftersom att buffén började kl 18 så hann vi inte det, men jag hade vart så smart att räkna ut det innan så ja hade många ombyten med mig, så jag fräschade till mig så gott det gick och bytte tröja. Sedan gick vi till restaurangen och gick loss på buffén, OJ så mkt mat det fanns. Även om jag annars inte är så glad i mat då matintag för mig inte är så positivt så åt jag för glatta livet, tog två ggr, åt av både varmrätten, förrätten och efterrätten. Ja efter det så fullständigt rullade jag ner till hytten och på vägen ner så slog det mig, asså fan, nu kommer jag förmodligen inte få på mig mina nytvättade byxor som med slimfit modell, men efter några gymnastiska övningar i hytten så kom jag i dom :P
Sedan fixade vi oss, förfesta i hytterna, surrade och roade oss :) Efter det så gick vi upp för att dansa, och dansade gjorde vi, både 1, 2 , 3 och 4 timmar. Satan vad mina fötter var ömma efter det, Converseskor ska jag aldrig mer dansa så länge i :P ja kunden knappt gå senare då jag skulle ner till hytten :P
Blåste gjorde det med, kuling, så båten gungade lite, men det märkte man inte så mkt av då man dansa, men gick man ut på däck så höll man på blåsa av båte, HELVETE vilken vind :P
Aja, men nu ska jag krypa ner i soffan och se två avsnitt av BB :D
Återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se