God morgon..

Idag är det då inte lika roligt som det var igår, har sovit som en kratta i natt, osså vaknar man och kollar ut, vad ser man? Jo ett grått och trist väder, kändes fan som att jag hade sovit bort hela sommaren och det hade blivit höst igen liksom, fatta paniken om det skulle ske? Fast då är man bra trött om man skulle lykas med det ;) haha :P
Men nått som är positivt vad då jag kollade telefon, då hade jag fått ett sms av en av mina bästa vänner Kevin, han skrev att han fick jobbet, så på måndag börjar han jobba på samma jobb som mig, YAAAAY :D känns super roligt :) Han bor ju liksom i Sundsvall, och sedan jag flyttade hit så har vi inte setts allt för ofta, men nu kommer vi ju typ ses varje dag, känns super :)
Nu måste jag ta och duscha och göra mig klar för jobbet, slänger in en bild från i sommras då Kevin kolla kontrasskillnaden mellan sin snusdosa och min mage :P

Kommentarer
Postat av: GEISHA- MODE. MUSIK. ALLT!

Svar: Tack så jätte mycket. Du har oxå en sjukt fin blogg!



Hur mår du?

2011-04-12 @ 20:54:02
URL: http://geishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se