God morgon härliga lördag..

GUD så skönt det var att sova ända till 12, det var längesedan jag lyckades göra det då jag var ledig, brukar ha en tendens att vakna tidigt då jag är ledig.
Då jag vaknade fick jag en panikkänsla, HERREGUD jag ska ju jobba tänkte jag, men innan jag han flyga upp ur sängen så tänkte jag att vaffan, jag är ju ledig idag, haha :P
Nu sitter jag och pimplar kaffe, poppar musik och laddar inför kvällen, ikväll blir det nämligen fest, det blir förfest hos linda osså ska vi ut på krogen senare :)
Nu är det så ska det låta på tv:n, kärringprogram? ja kanske det, men jag tycker att det är bra, enligt undersökningar så är det mest folk mellan 17-33 som kollar på det, så man är ju inte ensam om att gilla det :)
Nä, nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på det, återkommer lite senare, kommer nog bildblogga i kväll från festen o krogen :)
Pöss alla mina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se