God morgon härliga dag :D

Idag råka jag visst sova lite länge, men å andra sidan så somnade jag ju rätt sent i morse, somnade någon gång kring 04:30, så det är ju inte så konstigt om man då sover till klockan 12 liksom :P
Idag står iaf vädring av sängkläder och städning på schemat, det är så underbart väder ute så då kan man ju liks gärna på att vädra ur sina kuddar och täcken liksom, mkt mysigare att sova till kvällen då, och det luktar ju även svingott då man vädrat :)
Roligt att så många har kommenterat, ledsen att jag inte hinner svara på alla, men det uppskattas, och till alla er som undrar om det är bra med mig så kan jag bara säga att allt är tipp topp just nu :)
Nu ska jag ta och göra en kopp kaffe och sedan ska jag köra igång med städningen, återkommer givetvis senare :D
Glöm inte att ställa en fråga i frågestunden, klicka på länken så kommer du dit.
FRÅGA JONAS VAD DU VILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se