God morgon :D

Jag skulle liksom kliva upp tidigt idag då jag måste somna i tid i kväll, men som VANLIGT så sket det sig :P
Jag är verkligen inte gjord för att börja jobba tidigt, men i morgon så måste jag göra det, jag ska nämligen åka ner till Sundsvall efter jobbet och vara där hela påskhelgen, och Kevin slutar kl 17 så vi ska ta sällskap :) Jag ska ju bo hos dom liksom, och jag längtar så jag håller på att dö. Saknar Sandra, kevin och hundarna så mycket så det gör ont i mig ibland, men snart, snart så får jag träffa allihopa :D
Jag saknar mina andra vänner i Sundsvall med förövrigt, vissa mer än andra dock, men er jag saknar mest, ja ni vet vilka ni är :D
Nu ska jag sätta mig på ballen och röka en cigg. Återkommer lite senare då jag ska ta och reda ut ett begrepp samt svara på en kommentar ;)
Ps: nu är det nära ;)

Kommentarer
Postat av: DOLLY

tack så mkt söta du



lovin ?

2011-04-20 @ 12:33:44
URL: http://fashionbydolly.blogg.se/
Postat av: Annelita

Jonas, ett tips, de där gula gubbarna som du har i texten förstör ditt bloggande. Bara bort med dem!

Nu har jag fått säga det,så nu är jag nöjd :)

2011-04-20 @ 12:53:59
URL: http://giraffen83.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se