God morgon...

Idag är jag uppe med tuppen, har lite att fixa innan jobbet, typ som att växla pengar till euro, tänkte jag skulle gå o kolla efter en väska jag kan ha som handbagage och även använda resten av sommare, kolla på lite solkrämer osv osv :)
Men i morgon, i morgon åker jag ÄNTLIGEN :)
Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och strax måste jag ringa lite samtal. Det är så tråkigt att vara vuxen, man har massa måsten och massa ansvar, det var mycket roligare när man var liten. Men då så sa man:
-Jag längtar tills jag blir stor och får göra som jag vill!!
Känner ni igen er? tänkte ni också så? :)
Nä, nu har jag inte tid med detta, nu ska jag göra massa måsten :)

Kommentarer
Postat av: jessica wallin.

hej!

kolla gärna min blogg, 600 besökare VARJE dag! :D

2011-04-26 @ 17:15:51
URL: http://jesssicawallin.blogg.se/
Postat av: jessica wallin.

hej!

kolla gärna min blogg, 600 besökare VARJE dag! :D

2011-04-26 @ 17:15:54
URL: http://jesssicawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se