God morgon :)

Nu har jag precis vaknat, var nyss ut på gården en sväng med hundarna så dom fick göra sina morgonbehov :D
I går kväll då jag la mig så somnade jag som en stock, jag har nog aldrig vart så trött i hela mitt liv, men skönt var dt :)
Nu sitter jag och dricker kaffe innan jag ska göra mig i ordning för stan, jag och sandra ska shoppa lite :) Om jag nu hittar nått att köpa vill säga ;)
Ska även åka upp till mamma en sväng och säga hej till henne, måste ju passa på då man är här nere :) och et roliga är att jag ska åka buss idag för första gången på snart 6 år, har ju liksom haft bil så jag har inte behövt åka, jag får se om jag minns hur man gör ;) haha.
Aja, men jag återkommer lite senare, kanske bildbloggar lite under dagens gång :)
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se