Fredag morgon

Gud så skönt att det bara är denna dagen kvar innan man är ledig, i kväll händer det dock inte så mycket, ska ta det lugnt och tvätta efter jobbet. Men i morgon så kommer eventuellt Sandra och Kevin, om inte dom kommer så ska jag köra på en utgång och då blir det förfest hos Linda som får festa för första gången sedan en viss grej, då blir du glad va Ida? tänkte väl det ;)
Ni kan ju inte gissa vad jag gör nu? tro det eller ej, men jag dricker faktiskt kaffe ;) för det brukar jag väl aldrig göra på mornarna? ;) haha :P
Aja, nu ska jag ta och duscha sedan ska man väl skaffa sig ett utseénde för denna dagen med, får se om jag kommer med någon bild, beror på hur nöjd jag blir :)
Annars så återkommer jag senare, puss o kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se