Det var det de :D

Nu har ännu en dag försvunnit då, det närmar sig utlandsresan med stormsteg nu då :P känns väldigt nice faktiskt :)
var in på affären efter att jag slutade och köpte lite naturgodis som ska intagas till Big Brother, men det är ju inte så mkt nyttigare med naturgodis, det känns bättre, det gör det, men det innehåller inte så mkt socker som vanligt godis gör och därför ander jag att det är bättre :)
Känns lite som att det är dags för en ny synundersökning för mig snart, börjar att få ont i huvudet allt oftare nu för tiden, men jag måste åka till Sundsvall för att kunna göra det, jag har en bra optiker och jag vägrar att byte :D Får bra rabatt där med :)
Aja, nu ska jag förbereda lite kaffe :) då kanske det känns bättre sedan, vem vet, värt att prova iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se