Dagen efter kvällen före..

Ja igår var det som sagt party..
Kvällen började hemma hos Linda, som vanligt så vart det en helt klart lyckad förfest. Började lugnt med att vi satt och surra, smådrack lite osv, men allt eftersom då alkoholkonsumtionen ökade så ökade partystämingen och vi börja sjunga och ha oss, spelade lite kort, ni vet sånt där spel då man ska dricka övernaturligt mkt på en gång ;) haha :P men satan vad kul det var :D
Sedan gick vi vidare till krogen, som vanligt så vart det Svenssons, för det är ju det enda stället man kan gå på i Härnösand, tyvärr, men eftersom att alla verkar tycka lika så vart det en hel del folk där, man träffa många som man vart glad över att träffa, osså vissa som man hade klara sig bra utan att träffa.
Sedan sa jag väl vissa saker till en person som jag ångrar väldigt mkt, men det pratade vi ut om igår, men FÖRLÅT iaf, du vet vem du är :)
Nu ska jag strax ringa och beställa en pizza, det är ju typ ett måste dagen efter, annars kommer jag inte bli människa :P
Aja, nu ska jag glo lite på tv, återkommer väl lite senare då jag känner mig lite piggare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se