Varför??

Nu har lönen kommit och jag har sett två tröjor på HM inne i Sundsvall City som jag hade tänkt köpa idag, men jag åker till birsta tänkte jag, för det ligger bättre till då jag ska åka till jobbet, NÄ då får dom inte in dom där utan dom kommer bara finnas i stan, JAHA tänkte jag, då får jag kolla i Härnösand då jag kommer dit, men jag kammade noll där med, så nu får jag vänta tills i morgon med att köpa dom.

Nu sitter jag på lunch, tiden har iaf gått riktigt fort idag, trotts detta gråa och tråkiga väder, sen är det ju fredag, vilket innebär sista dagen innan man är ledig i två dagar, då brukar ju tiden seeeeega sig fram, men inte idag, så det finns ju nåt positivt med denna dagen iaf :)

Nu ska jag gå ut och röka innan det är dags att börja jobba igen :)

Hörs mer i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se