Onsdag

Idag vaknade jag faktiskt innan väckarklockan, det är inte ofta det händer kan jag säga, jag flög upp ur sängen, pigg och glad som en liten lärka :D det måste ju vara ett tecken på att jag sovit ut? eller? Ja de måste det, för en gångs skulle :)

I går fick jag ett telefonsamtal om att min bestridan angående parkeringsbötern gick igenom. Det var ju typ det bästa som kunde hända just nu då jag dessutom har en fortkörningsböter på 3200 att betala. Det kommer svida som fan, denna månad kommer bestå av allt annat än shopping, yaaay, eller nått...

Nu ska jag ta och göra ett litet ryck, inte för att det är så mycket att göra :P men iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se