Min åsikt..

Fick en kommentar av Saga:

att ha sex med djur är sjukt eftersom djuren inte har något att säga till om. skulle gärna höra din åsikt också

Min åsikt är givetvis att detta är helt sjukt, jag tycker att dom från början borde ha hittat på andra lagar och regler vad gällande pedofileri, tycker inte att djuren ska behöva lida för något som man inte får göra mot barn. Det är ju inte direkt så att pedofileri har minskat sen dom tillät tidelag, dom som vill ligga med barn ändrar ju inte den uppfattningen bara för att det vart tillåtet att ligga med djur, så där borde dom ha tänkt om..

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag tycker alltid de är lika kul med killar som bloggar, keep going! :D

2010-09-30 @ 16:55:37
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se