Lördag..

Jag gick och la mig rätt sent i natt, typ runt 02,30, men då råkade jag slå på tv:n, det var något program som heter *kan du texten* som började just då, ja då vart det att man kollade på det i en timme så hon var runt 04 i morse innan ja somnade, men jag vaknade rätt tidigt iaf, vart uppe runt 10 i morse. Idag ska jag bara göra saker som jag själv vill, min enda lediga dag denna vecka:
Tvätta - CHECK!
Duscha - CHECK!
Åka till Elle - CHECK!
Busa med Edwin - CHECK!
? - CHECK!
? - CHECK!
Ja detta kommer bli en alla tiders dag..
Vad ska alla mina läsare hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tror inte att du är gay, eftersom man märker hur du överdriver när du skriver typ: ''soooo gay'' plus att du bara har samma bilder och samma kläder, som är princip i rosa.. och visst du gillar cola light men tror ej att du är så besatt av din vikt, du kanske är en roll, men det är roligare att läsa. Annars har du en bra blogg :)

2010-11-05 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se