Lördag Morgon...

Vaknade runt tio, tänkte att nu är det bäst att gå upp så man kan njuta av sina lediga dagar. Gjorde mig en kopp kaffe och satt o surra lite med Sandra som satt och åt frukost medans Kevin mest satt och prata med sin själv framför datorn där han spelade poker, dom två är förövrigt och badar med Sandras syskon. Själv har jag röjt undan i lägenheten samt dammat, dammsugit och torkat golven, man vill ju ha de lite rent och snyggt omkring sig då det är lördag.

Nu ska jag snart duscha sen ska jag fara upp till mamma en sväng och dricka en kopp kaffe och se hur det är med dom, sen kommer Sandra och Kevin hem, då ska vi fara ner på stan en sväng och sen vidare ut till Birsta för lite shopping. 

Dessa tre ska jag köpa: 







Jag kunde liksom inte bestämma mig för vilken färg jag ville ha så jag kommer att ta alla tre, men det kommer att bli superbra då jag vet exakt vilka andra kläder jag ska ha till varje tröja, dessa kläder jag ska ha till har jag dessutom redan hemma, men det kanske slinker med nått mer hem efter dagens runda på stan, ja förmodligen, men men, nu ska jag hoppa in i duschen.

Vad har mina läsare för sig idag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså den enda som var snygg är den i svart. Är man duktig på att matcha så klarar man sig med en, helt poänglöst att köpa tre likadana...

2010-09-25 @ 13:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se