Lite lätt död..

Den känslan har förföljt mig hela dagen...
I går kväll satt man i soffan och höll på att somna efter några öl, helt plötsligt så kvickna jag till med ett ryck och tänkte att jag måste på krogen, försökte tänka på någon som med all säkerhet skulle ut, körde på ett säkert kort, MICKE, förlåt micke att ja kallar dig säkert kort, men du är ju rätt ofta ut :P
Så jag slängde mig in i duschen och trängde på mig ett par byxor och på med en t-shirt och sprang ut i taxin o for ner på stan. FY satan vilken rolig utekväll det vart, men idag känner jag:
- Varför fick jag inte somna på soffan i går för? WHYYYYY GOOOOD? WHYYYYYYY?

Aja, nu ska jag iaf ta mitt tunga huvud o släpa mig i säng, ska upp 05:30 i morgon, återigen: WHYYYYYYYY??
Go natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se