Idol

Satt och kollade på idol idag med Sandra, Kevin jobbar och Wictoria är inte det minsta intresserad av idol, så det var bara jag och Sandra som kollade, men asså seriöst? Norrland? ja vad säger man? JO pinsamt är ordet. Fan vad kass alla var, fanns väl nån ljusglimt, men det var fan inte många. Nä, jag hoppas på fler ljusglimtar i morgon i Malmö. Det avsnittet ska jag se hemma hos Carro, ska bli kul :)
Jag brukar alltid säga att jag bara ska se uttagningen och inget mer, men sen blir det ju att man vill se hur det går för dom man tyckte var bra, JA, då är man fast hela säsongen ut :)
Aja, idol eller inte, nu ska jag sova :)
god natt sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se