Bredband...

Nu har vi äntligen fått vårat bredband, men det tog ju typ ett sekel att leverera skiten, men men, nu har vi det iaf.
Nu kan man ju äntligen uppdatera Iphonen, det gick som inge bra när man inte hade ett bredband, nog för att själva surfandet gick bra då jag koppla in iphonen som modem, men det gick inge vidare fort att ladda ner uppdateringen och dyligt, men men, nu går det :D
Annars har jag bara jobbat idag, rätt lugn dag, det har nog fan inte vart så lugn dag på jobbet sen jag började där, men nån gång ska ju vara den första.
Känner att jag har inte så mycket att skriva just nu, skriver mest för att en viss Andreas förväntar sig så mkt ;)
ha de bra

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha wow ett hedersomnämnande ^^ min kväll är räddad =)

2010-09-20 @ 22:56:21
Postat av: Andreas

Haha wow ett hedersomnämnande ^^ min kväll är räddad =)

2010-09-20 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se