Tisdag Morgon..

I går kväll låg jag och kollade på tv, utan att ja hann märka det så tvärsomna jag. Vaknade till av att tv:n var på, klev upp och tänkte gå ut och röka och insåg att ingen annan var vaken, eller först trodde jag att dom hade gått ut, men insåg då jag kollade på klockan att dom låg och sov då den var 03:15 :D

Så det var bara att slå av tv:n och gå och sova igen då :)

Nu är det sista dagen jag jobbar innan jag äntligen är ledig en dag efter att ha jobbat nio dagar på rad, så i morgon har jag inga planer, förutom att jag ska ta de väldigt lugnt :)

Nu är det dags för mig att göra mig klar då kundtjänsten öppnar om 4 min, så det gäller att sitta startklar för att bemöta alla kunden :)

Vad ska alla som är lediga idag hitta på då?


Nu har jag beställt min favoritparfym :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se