KISSIE HÅNAR SJUKA....

Ja jag vet att jag hånar Kissie, att vissa påstår att jag hatar henne osv osv, bla bla bl...

Men nog fan skulle jag aldrig driva med folk som har en sjukdom ( fast Kissie verkar ju inte frisk hon heller ) som hon gör, hur fan kan hon skratta åt en person som lider av tourettes syndrom, som hon för övrigt inte ens kan stava till.. ???
Hon inser inte att detta är en sjukdom som förmodligen inte är så kul att ha.
Citerar Kissie: Sen låg vi i sängen hela natten och kollade på stackarns barn
med touretts, haha usch vad vi skrattade..

Ja ni hör ju själva, nått fel måste det ju vara.. Eller tycker ni att det är ok? SÄG ERAN ÅSIKT...


Kommentarer
Postat av: Sjuka du

Du är ju mer sjuk än henne. Hennes blogg går ut på att provocera. Din blogg går ut på att sprida hat mot en person. Personangrepp är fel...

2010-10-25 @ 22:55:58
URL: http://sjukadu.se
Postat av: prickar talar...

Vad har Kissie gjort dig? Har hon smutskastat dig? Gjort nått taskigt över huvud taget mot dig?



Eller har du bara inget liv?

2010-10-25 @ 23:20:33
Postat av: Anonym

ha ha..du var söt men vem bryr sig om hon skrattar åt en sjukdom hon provocerar ju bara som vanligt.



2010-10-26 @ 01:30:56
Postat av: Konstig

Alltså jag har följt din blogg ett tag nu.

Och jag undrar innerligt vad de är för fel på dig?



Kissie är en karaktär som utspelas av en sjukt smart tjej för dra in feta pengar.

De mesta som skrivs i hennes blogg är för att provocera, och ärthjärnor som dig tycks inte förstå.

Du verkar nästan besatt av henne som du håller på.

Du går till personligt angrepp mot henne. Är de okej tycker du?



Du är äldre än henne, plus att du skriver i den person du är, inte som något du utger dig för att vara för att dra in feta stålar.



Jag tycker hemskt synd om dig.



Du bidrar till hennes stora lön. De är inte så att du är avundsjuk och vill vara en Kissie?

2010-10-26 @ 10:07:36
Postat av: haha

Du "Konstig"



Hon är inte alls en smart tjej, hur fan fick du det till det? Hon skämmer ut sig, och hon kommer bara kunna leva på dom pengarna tills hon blir 25+, sen får hon hitta på något annat. Tycker detta är en rätt lame blogg men bättre än hennes blogg iaf. HÄJJJJJJ ÅPPERERAR MÄJ NU E JA SNYGGGG HEHEH, fan vad ful hon kommer vara om 20 år.

2010-10-26 @ 12:22:37
Postat av: haha

skrev lite fel, menade tills hon är 25 HÖGST. Vem orkar lyssna på ett bortskämt luder efter den åldern?

2010-10-26 @ 12:23:30
Postat av: maja,

min åsikt: Sluta aldrig blogga för fan!!!!!!!!!

du är deen bestaste sneelhessteeen på jorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<333333333333333

2010-10-26 @ 16:21:05
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: LLLLLL

Du är sjuk...säk hjälp.

2010-10-26 @ 16:53:17
Postat av: TOMI

Hahahahaha. Blir CHOCKAD utav er som kommenterar! Bara för att kissie säger att det är en roll och hon provocerar, så är allt ok att skriva då eller?



Hur vet ni att killen som driver den här bloggen inte provocerar? Förresten, om han gör det, så borde ju ni inte ogilla/hata honom ellerhur? För "det är ju bara en roll"...



BTW, då säger jag så här: JAG ÄLSKAR HITLER OCH ALLT DET HAN GJORDE. (men jag provocerar bara, så nu tycker ni väl att jag är smart..?)

2010-10-26 @ 17:28:03
Postat av: Anonym

hon är smart. du är dum. hon provocerar för att få uppmärksamhet. du ger henne uppmärksamhet

2010-10-26 @ 18:36:40
Postat av: eeeee

Ne men hon har alltid varit lite känpp den där Kissie!



Kan du snälla hjälpa mig och förklara varför piggar(se bild i bloggen) är till för? Blir tokig när jag inte förstår meningen med det :P

2010-10-26 @ 22:35:21
URL: http://elinasunshine.blogg.se/
Postat av: Erland

Det var mig en riktig jävla fet herpderp du har som visnings bild.



Till ämnet; du kan inte skriva heller. Dina argument suger verkligen och det gör Kissies också. Detta börjar resultera i att ni båda är tappade. Så måste det nog vara. Det som vinner måste ju nog vara att hon har en lön på 6 siffror.



Och ordet "fel" eller "sjuk i huvudet" rinner gärna ut i svenskarnas dagstal idag. Vet du ens vad psykiska sjukdomar innebär? Nä. Du är en kille med en riktigt ful blogg. Fördomsfull? Ja. Jag tycker att jag har införskaffat mig rätten att ha det by now. Speciellt när obvious person is obvious.

2010-10-27 @ 02:29:46
Postat av: Johanna Saxholm

Men Kissie är ju sjuk i huvudet ;)

2010-10-27 @ 09:54:26
URL: http://[email protected]
Postat av: kajsalina

Jag tycker nog ärligt talat ni lägger er i för mycket i huvudtaget!:)

2010-10-27 @ 11:45:17
Postat av: jag

ni är ju sjuka båda två.. varken du eller kissie är normal...palla bry sig om ngn annans liv liksom...

-.-

2010-10-27 @ 17:05:19
Postat av: öh?

Asså hon provocerar men vad har det med att denna kille säger vad han tycker om just kissies kommentar till sjukdommen , jag håller med dig som bloggar detta, man ska fan inte provocera till någon person med sjukdommen det är väl logiskt , och ni som säger att hon är bäst och bla blabla , hon lever på er och det ni säger nu fattar ni inte det? ja hon lever på att provocera men, svenska folket måste ju förtusan fatta att det hon säger på just det dära inlägget är ju ett hot mot syndromen ! och även om hon provocerar eller inte så har det inte nå mer hur dum killen hära bloggar om det , bara för att han hatar kissie så behöver ni ju inte bry er precis som vad ni skulle ha gjort om någon av svenska folket skulle ha gjort på eran blogg. Och denna syndrom skulle knäcka er livlust om ni skulle ha det själva , då skulle ni inte sitta dära som nå divor eller var ni nu är och säga att ''kissie'' hade rätt eller att ni hänger med hennes åsikt. Tycker det bara är så himla onödigt och sitta och säga att han har fel i det han tänker för jag håller sjukt mycket med. och ni får säga vad ni tycker , för jag säger vad jag tycker nu och precis som vad kissie gjorde men jag tycker det är så oproffitionellt av kissie och säga vad hon sa om syndromen , man måste kolla ur andras perspektiv innan man ger sig in i leken och startar upp drama över ett inlägg.

2010-10-27 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se