Jonas svarar på kommentar:

Ida om Jonas Svarar::
Men du en sak... DU KAN SKITA FULLSTÄNDIGT FAN I VAD HON GÖR?? 

fattar inte du det eller? du är så jävla "in to her" så det finns inte.. lägg ner för fan , hon får väl operera sig om hon vill och det är okej att göra det .. annars skulle det finnas en lag! 
Och du säger att du inte vill klanka ner på hennes utseénde men kära lilla du.. du skriver ju förfan .. "kissie utan smink fan vad ful och äcklig".. hmm undra vad fan du lär dig någonstans? det är ju fan mobbnig ,,, hur skulle det kännas om hon la ut dig på sin blogg och skriva hur jävla ful och äcklig du är och hur mega cp det är att vara så GAY som du är .. är det inte lika fel att uppmana folket att bli gay som du gör ? NEJ det är det inte för alla har rätt att vara som dom vill och det ska du inte bryu dig om fattar du det eller? 

Du skulle bli så jävla ägd ledsen och sårad om du fick alla hennes läsare emot dig!! hahaha du fattar inte vad du ger dig in på jävla mega tönt!


Lilla gumman, jag skulle inte bry mig ett skit om någon skulle tycka att jag är helt cp bara för att jag är gay, skulle inte röra mig i ryggen, för jag vet att jag är bättre än den personen, och jag skulle ha svårt att tro att jag på något sätt skulle få alla hennes läsare emot mig, med tanke på att 2/3 är emot henne redan och håller med mig om det jag skriver :) men det är kul iaf att du reagerar, det bevisar ju bara att du är minst lika hjärntvättad som alla andra som står på hennes sida och stödjer kampanjen "mer operationer till minderåriga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se