Jonas Svarar:

Postat av: AK
Vem är snyggast på ComHem?
På den frågan så skulle jag nog svara mig själv, men för att detta inte ska bli allt för ego så svara jag: ANNA-KATARINA RYDBERG.
Postat av: minischulman
HUR insåg du att du var bög?
vad är ditt bästa träningstips?
hur gjorde du för att gå ner i vikt?
Jag insåg att jag var bög så jag kände mig attraherad av killar som jag omedvetet spanade in :) Mitt bästa träningstips och hur jag gjorde för att gå ner i vikt kan jag ta i en smäll, Allt handlar om att kombinera kosten med motionen. Äta rätt och röra på sig. Snabba power walks både morgon och kväll, då är det viktigt att man går lite i intervaller för att kroppen inte ska vänja sig vid ett och samma tempo.
Postat av: ((:
När du kom på att du var bög, var det för att du blev kär i en kille? 
Vem skulle du välja av Kissie och Dessie? 
Har du stött på många som tkr det är fel på bögar?
Isf, hur har du tagit det? 
Vem berättade du först för att du var bög?
Jag var runt 16 då jag började ana att jag var bög, som jag svarat på en tidigare fråga så var det för att jag kände mig attraherad av andra killar som jag omedvetet spanade på. Svaret på vem av Kissie och Dessie jag skulle välja är nog rätt så uppenbart, jag hatar ju som sagt Kissie över allt annat på denna jord så det får bli Dessie då :) Visst stöter man på vissa som ogillar bögar, men det är bara att inse att det är dom som har problem och inte jag, en av mina kompisar sa till mig att han umgås inte med äckel som mig, vände det bara till att det var han som var äcklig som gillade fitta, kuk is the shit liksom. Dom första jag kom ut till var mina två äldre bröder.
Postat av: Lenita
Hur kommer det sig att du orkar lägga ner så mycket tid på att skriva om allt hat du har till kissie? Instämmer dock, men skulle aldrig orka skriva..
Det som driver mig till att orka lägga så mycket energi på henne är att jag tycker att det är viktigt att framhäva hennes baksidor då hon aldrig gör detta själv, brukar dock få mycket kritik för det jag skriver, fast de är både negativ och positiv kritik, men alla tycker ju olika, så är det ju, man kan inte vara alla till lags.
svara på läsarnas frågor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se