Jonas Svarar

     


Lanah om Start Viktnedgång....:
Hur går man ner i vikt snabbast? ;>

Jonas Svarar:
 Tänk på vad du äter, sluta äta socker och kolhydrater och gå ut och gå minst 1 timme varje morgon och kväll, det rådet skulle jag ge dig, lycka till!!

a
 om KISSIES KILLE OTROGEN...:
skaffa dig en kompiiissss

Jonas Svarar: jag har många kompisar, och jag värdesätter mina vänner och jag har enbart bra vänner som ställer upp för mig i ur och skur.

Michael Cresté  ([email protected]) om Kissie, du glömde retuschera...:
Men vadfan är du helt bränd eller? Snacka om vridna ideal du måste ha? Var det inte du som själv var en liten knubbis för inte så länge sedan? Undrar hur det skulle känts om ngn pillat dig i fettet då ;)
 
Jonas Svarar: det fanns som som "pilla mig i fettet" men jag gjorde något åt det istället för att sitta och gnälla och använda photoshop, min förändring är äkta, vissas, ja den är fejk..

Anonym om Vi gör en Kissie..:
väx upp ditt störda böghelvete

Jonas Svarar: Det måste verkligen ha känts bra för dig att få det där sagt, visst gjorde det? Kunde just tänka mig det, synd bara att du inte vågar stå för det bara, annars hade du ju inte kommentera anonymt.


Jag skulle kunna sitta och svara på kommentarer hela kvällen om det skulle vara så, men jag måste ta och fixa lite saker nu, men jag kommer snart tillbaka med fler inlägg.









 


Kommentarer
Postat av: My-Love

Haha fan vad skön du är!



XOXO

2010-10-03 @ 22:05:23
URL: http://mevskissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se