Jonas intervjuar...Tävling.

Börja med att gissa rätt på vem detta är:
Svara också rätt på dessa frågor:
1. Vad jobbar jag med ( finns i bloggen )
2. Hur gammal är jag?
3. vem gillar jag allra minst.
4. Vad har jag för bil.
Svara på detta genom att kommentera. Den första som har rätt på allt kommer att få en intervju av mig, dvs, ett heeeelt inlägg om bara dig 
Vinnaren kommer att kontaktas av mig via mail, så det är viktigt att du anger rätt mailadress i din kommentar, länka gärna om du har en blogg så ingår den i inlägget om dig sen.

Kommentarer
Postat av: anneli lindholm

Det är Maria Montazami på bilden och frågorna:

1. Du jobbar på com hem, vet dock inte vilket skill du sitter på :p

2. du är 26 år

3. Antar att den du gillar allra minst är kisse.

4: Du har en audi, a4a kanske?

2010-10-25 @ 20:10:39
URL: http://aannelii.blogg.se/
Postat av: Amra

Maria Montazami :).

1. Com hem :)

2.Du är 26 år :)

3. Du hatar verkligen kissie och då e vi 2 ^^

4. En Audi 96a :)

2010-10-26 @ 08:16:30
URL: http://roouubiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se