Jonas intervjuar ännu en av sina läsare...

Denna gången är det dags för Anneli..



1. Förnamn och efternamn?
Anneli Lindholm.

2. Ålder?
20 år.

3. Vart bor du?
Ramvik, 2,5 mil norr om härnösand.

4. Intressen?
intressen, hmm... vara med pojkvännen, spela gitarr, hitta på nått kul med vänner, festa, köra bil, MoDo hockey. Tror nog det är allt ;D

5 Vad gör du på dagarna?
Om jag inte jobbar på com hem så är jag mest hemma o tar det lugnt med pojkvännen.

6. Bästa träningstipset?
Bästa träningstipset är att lyssna på musik man älskar på högsta volym, musik som man vet att man blir jävligt pepp av.

7. Äter helst?
Pappas mat, typ grillat och potatisgratäng.

8. Hur är din drömpartner?
Ödmjuk, ärlig, inte svartsjuk och kan göra saker med sina kompisar utan mig.

9. Vad avskyr du mest?
Jag hatar att förlora. Falska människor och dom som inte bryr sig ett skit om någon annan är också saker jag avskyr.

10. Detta avgudar du?
Min storebror.

11. Bästa fredagsmystipset?
Det bästa fredagsmystipset är att bara vara hemma med någon man tycker om, äta och dricka gott.

12. Utbildning?
Har inte någon speciell utbildning förutom gymnasiet, då gick jag handel-och administrationsprogrammet på åkersvik i sundsvall.
.
Då har ni fått lära känna ännu en av mina läsare lite bättre. Självklart så har även denna tjej en blogg:
www.aannelii.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se