Dag med racerfart...

Denna dagen ångar fram i rask takt må jag säga.. 

Tycker att jag nyss satt mig bakom datorn på jobbet men ändå så har halva arbetsdagen gått snart, känns så konstigt att tiden går så fort, man hinner mer än vakna på måndag och vips så är det fredag ( vet att det är tisdag idag),  man märker liksom knappt av dagarna mellan måndag och fredag liksom..

Jag minns då jag var liten när mamma prata om att tiden går fortare och fortare ju äldre man blev, då kunden jag inte förstå vad hon menar men just nu så inser jag exakt hur hon menade. Jag är liksom snart 27, tyckte nyss jag fyllde 20 liksom.. Det är bara att inse att man är inte purung längre, nu börjar man bli gammal och gaggig.

Nä, nu ska jag återgå till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se