Bra dag... :)

Just nu är jag på strålande humör :D har haft en underbar dag på jobbet men en jätterolig utbildning :) Sen nu då jag kom hem så for jag, Sandra och Kevin bort till Sibylla för att Sandra ville ha mat samt att vi var in på Ica som ligger alldeles bredvid och handlade lite.
Då vi kom hem igen så tog jag en promenad med hundarna medans Kevin lagade mat, det vart supergoda hemmagjorda hamburgare :) Så vi har smaskat i oss dom nu precis :)
Nu ska jag kolla på: desperate housewife



Ps; förra inlägget var inget räddningsinlägg...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Har ny header, gjort den själv i paint haha ;D Vad tycks? :D

2010-10-18 @ 20:09:33
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se