Är han ironisk eller menar han allvar?

Gustav - Sveriges bästa gayblogg om Jonas Svarar::
hah okey. whatever. Duvet att jag är snygg, som fan, och det gjorde dig antagligen provocerad. Synd. Ring mig när du har en lika stor blogg som mig så kan vi snacka på en normal nivå.
Asså lilla vännen, jag tänker egentligen inte ens kommentera detta, men du kan ju inte på fullaste allvar mena det du skriver, "prata på normal nivå", som om det skulle gå att prata på normal nivå med en 15 årig kille som tror att han äger hela världen, väx upp, SEN kan vi prata..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Hmm menar han allvar, asså på riktigt?? och gömma sig bakom sin blogg.. haha lååågt! som OM den skulle spela någon som helst roll i det verkliga livet!?

2010-10-02 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se