ÄR DU GAY? :O


Haha, japp, jag får den frågan än idag...

Fick den frågan nyss av en person som jag umgicks lite med då jag var lite mindre. Han skrev på facebook i chatten:
- Gay? :O
Jag svarade:
-haha, ja. Det var bara en sisådär 8 år försenad reaktion :P
Tycker det fortfarande är roligt över att vissa blir mer eller mindre chockad över att jag är gay, hur kan
folk har missat det liksom? ja inte vet jag, man kanske ska bli lite mer fjollig? :P
Även om dom flesta uppfattar mig lite som en bitchig diva så finns det faktiskt folk som inte fattar att jag är gay. Det roliga är om man ska försöka förklara för en tjej som stöter på mig på krogen på ett sätt som inte gör att tjejen tror att det är henne det är fel på. Kommer ihåg då ja sa till en tjej, tyvärr så är jag gay, hon titta på mig och sa:
- Jag vet att jag inte är världens snyggaste, men du behöver inte vara taskig. SMACK så fick jag en örfil...

Haha, vad hände liksom??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se