Anonyma Kommentarer..

Jag förstår inte varför man ska kommentera om man ändå inte står för sin åsikt..

För det är exakt det man inte gör då man inte anger vem man är, man står inte för sin åsikt. Jag tar dock inte åt mig av dessa anonyma kommentarer, dom är liksom helt värdelösa för mig. Tycker det är bättre att man kan stå för vad man tycker och vem man är, skulle jag dock vilja veta vem det är så är det väldigt lätt att ta reda på eftersom att ip-numret lagras. Men så nyfiken är jag inte....

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oavsett om man inte står för den så är det ju fortfarande en åsikt? Vem vill ha dig efter sig på stan lixom?



Ja IP-numret kan du spåra till en viss stad men inte till enskild dator. Haha!

2010-10-29 @ 10:53:48
Postat av: Wictoria

Jonas, IP-nummer kan du inte spåra efter datorn så som föregående talare säger. Det är det endast polisen som har tillgång till. Du som privatperson kan endast få reda på en specifik IP-adress om det begåtts ett brott som kan leda till domstol.

2010-10-30 @ 01:20:54
URL: http://misswictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se