Spännande dag...

Eller ja, den är ju precis som vanligt förutom att man är lite uppe i varv pga första snön som nu ser ut att övergå till regn, NOOOOOOOOOOOO

Jag vill ju liksom att denna snö ska ligga kvar nu, även om det var lite problem i morse då jag skulle få fram bilen, men det klandrar jag inte snön för, utan jag klandrar den idioten som hade skottat in min bil, aja, efter lite för höga motorvarv så vad jag ändå lös och kunde fokusera på att få av all den älskade snön från bilen

Nu sitter jag på lunch som förövrigt snart är slut, då vet jag att jag har halva dagen kvar att jobba, sen är det bara torsdag och fredag kvar, sen är det ju helg igen, men jag önskar att det var nästa helg ist, då ska jag åka bort, och vart jag ska åka, ja det får ni kanske veta då..

På återseénde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se