Ledig dag...

Men ändå har jag haft mycket att göra...
Klev upp klockan nio, då körde jag Kevin till jobbet, sedan for jag ner på stan och städade en sväng. Sen for jag hem och skulle fixa fläkten i bilen, men insåg rätt snart att jag var tvungen att åka till mamma och låna verktyg, så det var bara att brumma upp dit. Men jag insåg rätt snabbt att all rivning av inredningen var helt onödigt då det visade sig att fläkten skurit. En ny fläktjävel kostar 1800, GOD JUL Jonas önskar tomten....
Aja, tog mig i kragen och for hem och duschade lite för att sedan ta på mig spenderarbyxorna för att sedan fara ut på en shoppingrunda med Sandra och Sandra..
Då vi kom hem så lagade jag middag åt hela familjen som vi mumsa i oss tillsammans :) Det var så mysigt att sitta allesammans runt bordet och småsurra lite, åt god mat och hade tända ljus :)
Så nu har vi kollat på idol och jag och sandra sitter nu i köket :)
Aja, snabbsummering av dagen, nu ska jag äta pepparkakor med ädelost. MUMS, som Maria Montazami skulle ha sagt det..

Kommentarer
Postat av: gratisteori.se

<b>Tänker du ta körkortet snart?!</b>

ja då, ska du ta en titt på http://www.gratisteori.se, där kan du helt gratis träna på över 4000 olika teorifrågor.

har du ett Facebook konto, så behöver du inte ens skapa ett konto utan kan logga in direkt med facebook-kontot. ;) smart va!!



http://www.gratisteori.se/

2010-11-27 @ 12:26:16
URL: http://www.gratisteori.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se