Jonas svarar...

Therese om Är han dum?:
Hej där, kände bara att idag är det min dag att kommentera din blogg (har inte riktigt vågat göra de förut, har liksom inte varit min grej men nu fan). Din blogg är jävligt rolig att läsa och med de menar jag fortsätt med de. och måste bara få fråga norrland vart är du från?? Könner en hél del folk från östersund åre och boden så skulle vara kul att veta kram ha det

Hej Therese!

Kul att du gillar min blogg, såg att du hade en blogg som jag givetvis kommer att följa. Jag bor i Sundsvall, så dom som du känner bor ju lite längre norrut, men som man säg i norrland, Hä ä ju alldeles runt knut´n


Kommentarer
Postat av: lizzie ^^

VINN EN NOKIA 5800

VA MED OCH TÄVLA PÅ MIN BLOGG!!!

2010-11-04 @ 20:51:32
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/
Postat av: Gustavsblogg.se

Herregud vilken blåst brud, hon kommer antagligen också från Norrland.

2010-11-04 @ 23:54:08
URL: http://gustavsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se